Missie

Hoe ontstaat een missie?

Als 10-jarige jongen stond hij urenlang met zijn neus boven op de garagewerkzaamheden bij Ferrari-importeur Kroymans.
Tot de verlossende woorden klonken: “hey mannetje, kan je dat stuk gereedschap even aangeven?”
De werkzaamheden breidden zich snel uit met het betere was-en poetswerk onder begeleiding van meester-poetser Chimienti.

“Enzo” werd Derek gaandeweg “besmet” met het Ferrari virus. De tien jaren die volgden waren een uiterst efficiënte leerschool en een opmaat naar zijn eigen poetsbedrijf.

Na het behalen van zijn middelbare schooldiploma vroeg de rector van de IVA, zijn beoogde vervolgopleiding, tijdens het voorgesprek:
“Wat kom je hier eigenlijk doen? Je weet al wat je wil en je hebt een netwerk waarvan onze eindejaars studenten alleen maar kunnen dromen. Dit was de bevestiging die hij nodig had en weg was Derek. Naar de Kamer van Koophandel om voor zichzelf te beginnen.

De echte liefhebbers herkennen de passie die Derek vanaf zijn prille jeugd voor auto’s heeft ontwikkeld en zijn vaak super enthousiast
als hij hun auto onder handen heeft genomen.

Met twintig jaar ervaring en onvoorwaardelijk gecommitteerd aan zijn overtuiging dat bijzondere bolides de allerbeste behandeling verdienen, heeft Derek veel vertrouwen en respect gekregen van zijn klanten.

De passie, een scherp oog voor detail, de auto en de eigenaar zijn onlosmakelijk intrinsieke waardes geworden, waardoor Derek’s missie vorm heeft gekregen.